Zadzwoń: 0 801 00 20 30

lub zostaw dane, oddzwonimy

MobiCare na wszelki wypadek

Centrum opieki

Kto czuwa nad Twoimi bliskimi

Pani Joanna

Opieka nad rodzicami oraz 92-letnią sąsiadką sprawia, że dobrze rozumie potrzeby osób starszych.

Pani Lidia

Pracowała w Pogotowiu Ratunkowym, działa
w organizacjach 50+
i na rzecz Solidarności Międzypokoleniowej.

Pani Monika

Zajmuje się psychologią behawioralną oraz medycyną naturalną
i dietetyką.

Wsparcie dla podopiecznych z systemem opieki domowej

Opieka 24/7/365

Stały monitoring sytuacji w domu podopiecznego: reakcja na wykryty upadek, brak ruchu, ulatniający się gaz, zalanie łazienki itp.

Sytuacje alarmowe

Alarm włączy się samoczynnie, gdy system wykryje np. upadek lub przedłużający się brak ruchu w mieszkaniu.

Wezwanie pomocy

Po wykryciu alarmu Centrum Opieki zadzwoni do podopiecznego, poinformuje rodzinę
i w razie potrzeby wezwie służby ratunkowe.

Wezwanie służb

W zależności od rodzaju alarmu Centrum Opieki
w razie potrzeby wzywa pogotowie ratunkowe, straż pożarną lub policję.

Rozmowa

W sytuacji alarmowej bardzo ważna jest uspokajająca rozmowa
z podopiecznym w czasie oczekiwania na wezwaną pomoc.

Wsparcie samotnych

Rozmowy z personelem Centrum Opieki niwelują poczucie samotności często odczuwane przez mieszkające samotnie osoby starsze.

Wsparcie dla osób korzystających z telefonu MobiCare

Monitoring upadków

Telefon potrafi wykryć upadek i automatycznie poinformować Centrum Opieki, które w razie potrzeby wezwie pogotowie lub rodzinę.

Najbliższa apteka

Podopieczny, będąc poza domem, może zadzwonić do Centrum Opieki
z prośbą o wskazanie drogi np. do apteki
lub szpitala.

Droga do domu

Osoby, które tracą orientację w terenie, mogą skorzystać z pomocy Centrum Opieki, które wskaże im najkrótszę drogą do domu.

Zamów już dziś 

lub zadzwoń   0 801 00 20 30 i porozmawiaj z konsultantem MobiCare

Jak działa Centrum Opieki MobiCare?

Centrum Opieki MobiCare to doświadczony oraz profesjonalnie przeszkolony zespół, który czuwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku nad swoimi podopiecznymi, reagując natychmiast na wezwania alarmowe z systemu.

Alarm w systemie pojawi się, gdy podopieczny sam naciśnie guzik alarmowy na czujniku upadku lub na telefonie MobiCare. Poza tym system automatycznie generuje alarmy, gdy wykryje upadek podopiecznego, zaobserwuje przedłużający się brak ruchu w mieszkaniu, który może być skutkiem zasłabnięcia, a także gdy czujnik umieszczony na drzwiach zasygnalizuje ich otworzenie, gdy nikogo nie powinno być w domu. Czujniki dodatkowe w systemie opieki domowej również generują alarmy obsługiwane przez Centrum Opieki. Wykrycie dymu, gazu, czadu lub wody na podłodze w zalanej łazience wywoła natychmiastową reakcję ze strony pracownika Centrum Opieki.

W sytuacji alarmowej Centrum Opieki kontaktuje się z podopiecznym, aby sprawdzić, jak on się czuje i udzielić mu wszelkiej możliwej pomocy. Zainicjuje pomoc poprzez kontakt z rodziną, przyjaciółmi, sąsiadami, a w razie potrzeby wezwie odpowiednie służby ratunkowe.

Centrum Opieki czuwa nad podopiecznymi posiadającymi system opieki domowej lub telefon MobiCare. W przypadku opieki mobilnej pracę Centrum Opieki wspiera dodatkowo aplikacja monitoringu online dostępna dla opiekunów przez Internet. Bezpieczeństwo Twoich bliskich już od 80 zł miesięcznie. Zobacz Cennik MobiCare.